obchod@purgina.cz 603 194 360, 558 676 892


"Naší prioritou je spokojenost zákazníka.
Nejenom, že budeme radit, ale zároveň i naslouchat."

Purgina

Grafické zpracování

Grafické zpracování

Vaše etiketa by měla kromě informací v první řadě upoutat, odlišit se od ostatních, pomoct prodat váš výrobek. Pro její návrh se neváhejte obrátit na naše obchodní zástupce. Podle vašich nároků vám budou umět doporučit řešení. Když budete pracovat s externím grafikem pro úspěšné a rychlé zpracování vaší objednávky , je třeba dbát na následující:

Kromě hotové grafické podoby etikety potřebujeme vědět z čeho je poskládána (grafici to označují jako ,, montáž grafiky") a potřebujeme s jejími detaily pracovat během schvalovacího procesu. Proto je vhodné posílat udaje ve vektorové kvalitě. Ideální je , když bude zpracována v programu Adobe Illustrator(v in­terních formátech AI, EPS), případně jako tiskové PDF. Akceptujeme taky podklady z Adobe InDesign a Adobe Acrobat popřípadě CorelDraw.

Když je návrh zpracovaný bitmapovou grafikou v Adobe Photoshop, prosíme posílat v otevřeném formátu PSD ( ve vrstvách), případně TIFF, EPS, JPEG ( bez komprimace). Rozlišení obrázku by mělo být 300dpi.

Jednotlivé obrázky či vzory, je hlavně při bitmapové grafice, nutné přiložit v původní podobě, v co největším rozlišení. Takto při korekturách zachováme vaše motivy bez problémů. Když texty v grafice nebudeme potřebovat dále editovat je možné je dodávat v křivkách. V opačném případě potřebujeme grafiku dodat kompletní včetně použitých fontů, aby jsme texty uměli bezpečně přepisovat. Naše grafické studio disponuje vlastní knihovnou písem, když je použitý font( speciální písmo), který nemáme, nahrazujeme ho podobným fontem a text následně editujeme.

Jak mají ve výsledku působit barvy na vaší etiketě po vytištění nejlépe zadáte přesným popisem CMYK a nebo pantone odstínu. Vhodné je barvu konzultovat s obchodním zástupcem. Každé zobrazení na různých obrazovkách , materiálech a typech povrchu ( lesk, struktura), může být totiž odlišný.

Na grafickém návrhu je třeba také vyznačit technologie zušlechtění a jejich umístění. Přehled jednotlivých efektů nejdete na naší hlavní stránce a vybrat si je můžete při konzultaci tak, aby vaše etiketa byla originální , nápaditá a zároveň v cenové rovině podle vašeho přání.